Jump to content
  • Announcements

    • Titan

      Security Reminder   05/05/2017

      Be sure to set an in-game security pin to protect your account from being hijacked. Many databases have been leaked from previous servers, this information includes bank pins, passwords, etc. Make sure you do not use any same information from other websites or servers.

Imagine

Members
  • Content count

    86
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Imagine last won the day on January 24

Imagine had the most liked content!

About Imagine

  • Rank
    Server Support

Contact Methods

  • Skype
    omg..its..nick..

Profile Information

  • Location
    United States
  • In-game Name
    Imagine
  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

1,334 profile views
  1. Veteran Rank Re-Apply

    @Danny can I get an update on this?
  2. Veteran Rank Re-Apply

    Username: Imagine Rank: Veteran Primary or Secondary: Primary Proof (screenshot/Video) Join date July 11, 2015
  3. Nivo's New Gambling Video.

    Wow, you've come so far from borrowing notes from me haha jk also.... <-- That title though lol
  4. Departure, It has been a blast

    It was a pleasure working with you the short time that I did. Regardless of how things ended you were always my favorite staff member, and in my opinion one of the most mature and respectable staff member's that I've seen come through this community. Farewell to you, and best of luck in your next venture.
  5. Like A Boss

    $14.7k donated....The actual fuck.
  6. Runescape

    Just in case you wondered what Runescape Classic was like now-a-days. (Just recovered my first runescape account, so was able to login to classic lol) https://gyazo.com/55a2a20dae6fcefb878829135d4cb593 Side Note: Pretty much quit Zamorak, so if any of yall play OSRS, add me: Imagine RS
  7. No XP Wastes

    Don't own a laptop mate, and also doing Enchant Bolts on an ipad literally is 1000x faster.
  8. No XP Wastes

    I think you lose less, but still lose the cost of the runes. But it takes a lot of starter money. 'A Friend' made a video recently dropping 500m on like 50k bolts. Which isn't that much xp.
  9. DH EVENT IN ABOUT HOUR

    Awesome! Good luck to all competitors.
  10. No XP Wastes

    Yeah....but fast af. I can get like 500k/hr. Once I get to like onyx bolts I won't lose money
  11. No XP Wastes

    Update: 11k bolts cost me 369,611 i got 64,900 xp so it's expensive af, but fastest mage xp especially while I'm at work. so 99 this way would cost me like 73m
  12. No XP Wastes

    I'm only 53 mage. But I bought 10k ruby bolts, 1k bloods and 1k cosmic. i just went from 50-53 in literally like 9 minutes, its like a few hundred k xp/hr. Doesnt cost much money, but it's not cheap
  13. No XP Wastes

    Bruh I just switched to enchanting bolts on it. Holy shit xp for days
×